جیمیل به زودی ایمیل ها را جمع آوری می کند


برنامه جیمیل به زودی به یک ویژگی جدید مجهز می شود. این ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل از هوش مصنوعی Jumnai استفاده می‌کند.

قبلاً می‌دانستیم که نسخه اندروید برنامه جی‌میل به زودی قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها با استفاده از هوش مصنوعی گوگل را خواهد داشت، اما نمی‌دانستیم چه زمانی منتشر می‌شود. حالا به نظر می رسد این قابلیت به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

وب سایت Android Authority موفق شد این ویژگی را در نسخه 2024.04.21.626860299 برنامه جیمیل فعال کند و در اسکرین شات ارسالی آن را نشان دهد. به گفته این وب سایت، ویژگی خلاصه سازی ایمیل به خوبی کار می کند و عملکرد خوبی دارد، بنابراین ما انتظار داریم گوگل به زودی آن را به طور گسترده عرضه کند.

اسکرین شات بالا نشان می دهد که ویژگی خلاصه سازی ایمیل با هوش مصنوعی چگونه کار خواهد کرد. کاربران دکمه “خلاصه این ایمیل” را در زیر موضوع ایمیل خود مشاهده خواهند کرد. با ضربه زدن روی آن، خلاصه‌ای از محتوای ایمیل در پنجره‌ای جدید از هوش مصنوعی Jamnai ایجاد می‌شود. این قابلیت برای ایمیل های طولانی با متن زیاد بسیار مفید خواهد بود.

همچنین می توانید با ضربه زدن بر روی ایموجی های قرار داده شده در زیر متن خلاصه، کیفیت آن را ارزیابی کنید. این ویژگی احتمالاً به گوگل کمک می کند تا قابلیت های تعمیم هوش مصنوعی Jamnai را بهبود بخشد. علاوه بر این، در کنار متن خلاصه، دکمه ای برای کپی متن در حافظه وجود دارد.

ما انتظار داریم گوگل از ویژگی خلاصه سازی ایمیل در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در 25 می پرده برداری کند. جایی که این شرکت احتمالاً از گوشی پیکسل 8a مورد انتظار رونمایی می کند و اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل جدید خود منتشر می کند.