خلاقیت سئو: چگونه مشکلات غیرمنتظره را در نمایه کسب و کار گوگل برطرف کنیم


در عصری که همه چیز از طریق اینترنت (به طور کلی) و گوگل (به طور خاص) اتفاق می افتد، داشتن یک پروفایل تجاری به روز برای متمایز شدن از رقبا و جذب مشتریان بالقوه بسیار مهم است. یک پروفایل تجاری به روز می تواند اولین نقطه تماس بین شرکت شما و یک مشتری بالقوه باشد، بنابراین باید جذاب، آموزنده و مرتبط باشد.

در این مقاله، من قصد دارم در مورد یک مشکل نادر و بسیار خاص در رابطه با به‌روزرسانی محتوای نمایه کسب‌وکار Google (GMB) مشتری و چگونگی حل آن به شما بگویم.

ارائه پرونده

برای اینکه کمی به موضوع بپردازم، می‌خواهم سریع و آسان به شما بگویم که در این مورد چه اتفاقی افتاد:

این مشتری خاص شرکتی دارد که به ایجاد، طراحی و نگهداری باغ‌های عمودی با شعبه‌هایی در بوئنوس آیرس و کوردوبا اختصاص دارد.. هر کدام از این شعبه ها مشخصات تجاری خاص خود را دارند. این استراتژی برای ارتقای دید و موقعیت ارگانیک در هر یک از استان ها طراحی شده است.

به صورت دوره ای، دو پروفایل تجاری با محتوای به دست آمده از شبکه های اجتماعی این شرکت به روز می شد. برای انجام این کار، داده های شعبه بوئنوس آیرس و شعبه کوردوبا اصلاح شدند. بدین ترتیب، هم تصاویر و هم محتوای معنایی کاملاً یکسان بودند، به جز شماره تلفن، ایمیل تماس و آدرس وب سایت.

تشخیص مشکل

تا اینجا همه چیز وحشیانه و کامل بود، تا زمانی که دیگر چنین نبود. از یک روز به روز دیگر، هر بار که ما یک به‌روزرسانی در نمایه تجاری کوردوبا پست می‌کردیم، پست توسط Google به عنوان هرزنامه حذف می‌شد! در مورد مشخصات شعبه بوئنوس آیرس اینطور نیست.

در اینجا چند اسکرین شات وجود دارد تا به شما نشان دهم در مورد چه چیزی صحبت می کنم:

در تصویر اول، نحوه حذف پست توسط “SPAM” در حساب شعبه Jardines Verticales de Córdoba را مشاهده می کنید:

در تصویر دوم، مطالب به درستی در پروفایل تجاری شعبه بوئنوس آیرس منتشر شده است:

جنبه هایی که باید در هنگام تجزیه و تحلیل تصاویر قبلی در نظر گرفته شوند

  • عکس منتشر شده در هر دو پروفایل یکسان است.
  • کپی در هر دو پروفایل یکسان است.
  • هشتگ های استفاده شده در هر دو پروفایل یکسان است.
  • تنها چیزی که متفاوت است تلفن، ایمیل و وب سایت است.

برای رفع این مشکل چیزهای زیادی را امتحان کردم:

  1. در روزهای مختلف پست کنید تا گوگل پست را به عنوان محتوای تکراری تفسیر نکند.
  2. اهمیت دادن بیشتر به نمایه تجاری شعبه کوردوبا (مشکل).
  3. از یک تصویر متفاوت استفاده کنید.
  4. هشتگ ها را حذف کنید.
  5. دکمه «بیشتر بخوانید» را وارد نکنید…

راه حل

به نظر می رسید هیچ کدام از اینها کارساز نبود. تا اینکه پس از خواندن دستورالعمل هایی که سنت گوگل برای این نوع محتوا توصیه می کند، ایده ای به ذهنم خطور کرد: به ذهنم رسید که تمام اطلاعات شرکت ارسال کننده را حذف کنم. یعنی تلفن، پست و آدرس سایت و …voila! این پست پذیرفته شد و در حال حاضر در نمایه تجاری شعبه کوردوبا منتشر شده است:

نتیجه

این مورد به ما نشان می دهد که گاهی اوقات راه حل یک مشکل به ظاهر پیچیده می تواند بسیار ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنیم.. اغلب در سئو، تنها چیزی که نیاز است کمی خلاقیت و ذهنی باز است تا راه حل های هوشمندانه ای را ارائه کنیم که می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت استراتژی های ما داشته باشد. بنابراین، قدرت سادگی و خلاقیت را برای یافتن راه حل های موثر برای چالش های خود دست کم نگیرید.

امیدوارم این داستان را دوست داشته باشید و همیشه به یاد داشته باشید که برای یافتن راه حل های هوشمندانه برای هر مشکلی که برایتان پیش می آید، خارج از چارچوب فکر کنید.

آخرین پست های یوجنیا ویلگاس (همه را ببین)

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر شما در مورد این پست چیست؟


0
/
5


میانگین:
5


رتبه بندی ها:
12

ارزیابی شما:

دیدگاهتان را بنویسید