4 به‌روزرسانی حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل: آنچه باید بدانید


از زمان راه اندازی کمپین های Performance Max (که گاهی اوقات به آن PMax نیز می گویند) در سال 2021، گوگل به طور مداوم در نوع کمپین جدید دو برابر و سه برابر شده است. در ابتدا، بیشتر ابزارها بر این تمرکز داشتند که «ارتقای» کمپین‌های موجود شما را به PMax آسان کنند، خواه این تبلیغات، تبلیغات جستجوی پویا یا نمایش باشد.

در ماه‌های اخیر، به‌روزرسانی‌های بی‌شماری برای اکوسیستم کمپین Performance Max وجود داشته است، اما در ذهن من، آنها تقریباً به طور انحصاری بر دو حوزه اصلی تمرکز دارند: دارایی‌های خلاقانه و کنترل‌های هدف. در این پست، می‌خواهم شما را با چند مورد از به‌روزرسانی‌ها آشنا کنم (اگرچه مطمئناً لیست کاملی نیست) که اخیراً منتشر شده‌اند و این روندها به طور کلی برای کمپین‌های Performance Max شما معنی دارند.

فهرست

به‌روزرسانی‌های دارایی‌های خلاقانه حداکثر عملکرد

همه ما می‌دانیم که خلاقیت‌های ما اولین تأثیری هستند که برندهای ما می‌توانند بر مشتریانمان بگذارند (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه). با اجرای کمپین‌های Performance Max در تمام دارایی‌های متعلق به Google، طیف گسترده‌ای از امکانات برای اینکه تبلیغات شما بسته به آنچه ارائه می‌دهید چگونه باشد، وجود دارد. واضح‌تر شده است که گوگل قرار نیست به خلاقیت‌های پایین‌تر بسنده کند. در اینجا چند به روز رسانی (اعلام شده در همان پست) وجود دارد که آنها اخیراً به این ایده متمایل شده اند.

🚨 با استفاده از Google Ads Grader ما فوراً کمپین‌های Google Ads Performance Max خود را بخوانید!

1. قدرت تبلیغات اکنون تحت تأثیر تعداد و تنوع خلاقانه است

از ابتدا با تبلیغات Performance Max، می‌توانید چندین تصویر، ویدیو و سایر دارایی‌های متنی مختلف برای حمایت از خلاقیت‌های خود ارائه دهید. عملکردی که مشاهده کردید مقدار خوبی به میزان خوب بودن آن دارایی ها بستگی دارد.

اما در اوایل سال 2024، همانطور که در بالا می بینید، گوگل اعلام کرد که اکنون تعداد و تنوع این دارایی ها بر قدرت تبلیغات شما تأثیر خواهد گذاشت. در حالی که من معتقد نیستم که باید از قدرت تبلیغات به عنوان KPI برای شرکت خود استفاده کنید، باید به آن توجه کنید زیرا اینها عواملی هستند که گوگل اکنون آنها را مهم می داند.

همچنین توجه به این نکته برای من بسیار مهم است که این موضوع بر رقابت پذیری گروه‌های دارایی حداکثر عملکرد شما تأثیری ندارد. هدف از این تغییرات بهبود نمای ابزار تشخیص برای گوگل و کمک به شما در بهینه سازی تبلیغات است. جینی ماروین، رابط Google Ads، با بیان اینکه مولفه‌های قدرت تبلیغات تغییر نکرده است، توضیح داد که قدرت تبلیغات کم می‌تواند دلیلی باشد که شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، اما مانع از ورود شما به حراج نمی‌شود.

اگر در حراج با تبلیغ‌کننده دیگری روبرو هستید (اگر من درست متوجه شده باشم)، همه چیزهای دیگر برابر باشند، اگر قدرت تبلیغات بهتری با تنوع خلاقیت‌هایشان نسبت به شما داشته باشند، ممکن است آن حراج را بر شما برنده شوند. . بنابراین، اگر تا به حال به یک استراتژی خلاقانه بی‌نظیر تکیه می‌کردید، ممکن است به نفع شما باشد که اکنون بیشتر در آن فضا سرمایه‌گذاری کنید و از رقبا متمایز شوید و قدرت تبلیغات خود را تقویت کنید.

اگر به دانستن تمام قالب‌های دارایی‌هایی که می‌توانید برای کمپین‌های Performance Max استفاده کنید علاقه‌مندید، در اینجا بهترین منبعی از Google است که من پیدا کرده‌ام که به تشریح مواردی که می‌توانید برای دارایی‌های خود و مشخصات پیرامون هر کدام استفاده کنید، آمده است.

2. گزینه های جدید ایجاد دارایی به کمک می آیند

گوگل کسی را از این به‌روزرسانی کنار نمی‌گذارد. به خوبی شناخته شده است که خلاقیت ها یکی از بزرگترین موانع برای بسیاری از برندها هستند، بنابراین با اعلام قدرت تبلیغات، آنها همچنین چند به روز رسانی جدید را برای ایجاد دارایی Performance Max اعلام کردند (یا خواهند آمد). این ابزارها به داشتن دارایی های متن و تصویر بهتر کمک می کنند تا مجبور نباشید مانند قبل به تیم های خلاق خود متکی باشید.

اول، جمینی، بزرگترین و تواناترین مدل هوش مصنوعی گوگل برای پشتیبانی از تولید متن برای تیترهای طولانی و لینک های سایت وجود دارد.

دوم، Imagen 2، پیشرفته‌ترین فناوری متن به تصویر گوگل برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای ایجاد تصاویر سبک زندگی با استفاده از چند دستور ساده استفاده می‌شود.

هر دوی این ابزارها افزایش تعداد دارایی های مورد استفاده در Performance Max را بدون نیاز به پینگ کردن طراح برای تبلیغ کنندگان بسیار آسان می کند. به‌علاوه، ابزارها همچنان امکان بازبینی همه دارایی‌ها را قبل از اینکه فعال شوند برای اطمینان از ایمنی و مناسب بودن نام تجاری، فراهم می‌کنند.

در نهایت، گوگل استفاده از منابع خارجی را در ترکیب دارایی های خلاق آسان تر می کند. آنها در حال افزایش مشارکت خود با Canva با یک برنامه یکپارچه هستند که به شما امکان می دهد دارایی های Canva را مستقیماً در دارایی های Performance Max خود منتشر کنید. علاوه بر این، آنها قصد دارند بدون در نظر گرفتن وضعیت حساب Google، یک گزینه پیش‌نمایش را برای هر کسی در تیم شما ارائه کنند تا بتوانند خلاقیت‌ها را بررسی کنند و همکاری کنند.

همه این به‌روزرسانی‌ها در کنار هم به وضوح نشان می‌دهند که گوگل تجربه کاربر را در اولویت قرار داده است و آنها می‌خواهند مطمئن شوند که همه تبلیغ‌کنندگان بهترین خلاقیت خود را به جلو دارند.

💡 برای ایده های بیشتر برای بهبود استراتژی تبلیغات گوگل، راهنمای رایگان ما در مورد هک تبلیغات گوگل را بررسی کنید!

به روز رسانی هدف گذاری حداکثر عملکرد

زمانی که کمپین‌های Performance Max در ابتدا راه‌اندازی شدند، همه هدف‌گذاری‌ها ساخته شد. هدف‌یابی حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل اساساً یک جعبه سیاه بود. ما می‌دانستیم که تبلیغات در تمام دارایی‌های متعلق به Google اجرا می‌شوند، اما هر گونه بینش بیشتر از آن تقریباً وجود نداشت، چه رسد به گزینه‌هایی برای کنترل آن اهداف. اما در ماه‌های اخیر، گوگل این موضع را ملایم‌تر کرده و اکنون بینش‌ها و کنترل‌های بیشتری در مورد مکان نمایش تبلیغات شما ارائه می‌کند. همه این به‌روزرسانی‌ها مربوط به جدیدترین اطلاعیه‌ها نیستند، اما اطلاع از همه آنها برای تبلیغ‌کنندگان مهم است تا بتوانید بهترین عملکرد را از کمپین‌های PMax خود دریافت کنید.

3. لیست های حذف نام تجاری

یک مشکل بزرگ با مؤلفه جستجوی کمپین های Performance Max این است که به طور منظم بخش زیادی از بودجه خود را صرف شرایط نام تجاری می کند. این می‌تواند از چند جهت مشکلاتی ایجاد کند: سرقت ترافیک از کمپین‌های مارک‌دار موجود یا پیشنهاد شرایط نام تجاری برای شرکت‌هایی که نمی‌خواهند با آن شرایط پیشنهاد بدهند.

با انتشار فهرست‌های حذف نام تجاری، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به‌طور مؤثری پیشنهاد آن نام تجاری را متوقف کنند و از طریق PMAX به جستجوی غیر تجاری برگردند. راه‌اندازی آن‌ها در سطح حساب بسیار آسان است و می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد تا برندهای فرعی را نیز شامل شود.

4. امکان حذف سایت ها از Performance Max (اکنون شامل شرکای جستجو می شود!)

علاوه بر کلمات کلیدی نام تجاری، Google امکان حذف مکان‌های نمایشی را از کمپین‌های Performance Max در صورت استفاده از فهرست‌های حذف قرار دادن در سطح حساب فراهم کرد. این یک به‌روزرسانی شگفت‌انگیز بود که کنترل عملکرد کمپین‌های Performance Max را بسیار آسان‌تر کرد.

اگر مطمئن نبودید که کدام مکان‌ها را باید اضافه کنید، Google گزارشی ایجاد کرد که در آن می‌توانید تعداد بازدیدهای کمپین‌های خود را در هر سایت جداگانه مشاهده کنید. این کامل نیست زیرا ما تبدیل‌های واقعی را نمی‌بینیم، اما شفافیتی را ارائه می‌دهد.

در مارس 2024، اوضاع حتی بهتر شد. در این مقاله کمکی که نحوه ایجاد آن گزارش‌های مکان‌یابی را نشان می‌دهد، گوگل اعلام کرد که اکنون سایت‌های شریک جستجو را در کنار مکان‌های نمایشی برای Performance Max درج خواهد کرد.

علاوه بر این، وقتی یک سایت شریک جستجو را به عنوان یک استثنا در سطح حساب اضافه می‌کنید، اکنون برای همه کمپین‌های حساب شما، حداکثر عملکرد و کمپین‌های جستجو به طور یکسان اعمال می‌شود.

در همان زمان، گوگل امکان انصراف از شبکه شریک جستجو را برای کمپین های Performance Max به طور کلی حذف کرده است، تغییری که در اصل قرار بود موقتی باشد و واکنش هایی را که از یک گزارش Adalytics دریافت کرده بود، مبنی بر اینکه محتوا مناسب نبود، برطرف می کند.

معنای این به‌روزرسانی‌های Google Ads Performance Max برای تبلیغ‌کنندگان چیست

علیرغم به‌روزرسانی‌های زیاد در سه سال گذشته، برای من واضح است که تمرکز فعلی Google بر شفافیت و کنترل مکان‌ها و دارایی‌های خلاقانه مورد استفاده برای Performance Max است. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه بخواهید با برخی از بهترین شیوه های عملکرد مکس شروع کنید یا اگر مدتی است که PMAX را اجرا می کنید و سعی می کنید آگاه باشید، توجه به این دو روند برای شما مهم است. در PMAX و مطمئن شوید که کمپین های خود را در صورت نیاز تنظیم می کنید. برای بینش بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن عملکرد کمپین Performance Max خود، ببینید راه حل های ما چگونه می توانند به شما کمک کنند!